4 Eylül 2014 Perşembe

Günün Ojesi #2 Golden Rose Fantastic Color 179

Merhabaa :)

golden rose fantastic color 179 oje
Golden Rose Fantastic Color 179 mor oje


Geçen gün ojelerimi düzenledim ve bu oje gözüme çarptı. Çok beğenerek almıştım  ama nedense 1-2 defa anca sürmüşümdür. Bugün bunu sürüp sizlerle paylaşmak istedim :)


golden rose fantastic color 179 oje
Golden Rose Fantastic Color 179 mor oje

golden rose fantastic color 179 oje
Golden Rose Fantastic Color 179 mor oje

İnce bi fırçası var ve yapısı oldukça sıvı. Ben ince fırçalı ve sıvı ojeleri daha çok seviyorum. Daha kolay sürüyorum bu şekilde. Bu yüzden bu ojeyi çok sevdim.

golden rose fantastic color 179 oje
Golden Rose Fantastic Color 179 mor oje
Ten rengime oldukça yakıştırdığım bu ojeyi bundan sonra sık sık kullanacağım. Sizin görüşleriniz neler ?






4 yorum :

  1. Bence de cok yakismis güzelim! Harika olmus :).

    YanıtlaSil
  2. Ojenin rengi harika görünüyor. Güle güle kullan. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm beğenmene sevindim :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...