24 Eylül 2014 Çarşamba

Totex Mavi Su / Fön Spreyi


Merhaba :)
Bugün çok sevdiğim bir ürün olan Totex Mavi Su'yu tanıtacağım sizlere.Bu bahsedeceğim spreyi kuaförler kullanıyor ve 'fön suyu'  olarak da  biliniyor.
 Bende kuaföre fön çektirmek için gittiğim birgün görmüştüm bunu. Fönü çekmeden önce saçlarıma bundan sıkmıştı ve fön saçlarımda 2 gün boyunca hiç bozulmadan kalmıştı. 
Kokusu da çok güzel. Meyvemsi hafif kokulardan değil,biraz çiçeksi,yoğun çok tatlı parfümü çıksa çok rahat kullanılacak bir koku. Ve saçta kalıcı !!
Bu kadar sevdikten sonra ertesi gün hemen satın aldım kuaförümden.
Benimki yarılanmış ve kendinden geçmiş durumda olduğu için ilk olarak internetten bir resmini koydum

Ürünü inceleyelim biraz,

totex-mavi-su-fon-spreyi-kuafor
totex-mavi-su-fon-spreyi-kuafor

Kuru,boyalı,röfleli ve permalı saçlar için
Saçı kremlemeden rahat taranmasını sağlar
Elektriklenme ve yağlanmayı önler
Saçın parlak ve pürüzsüz görünmesini sağlar

*Saçı kremlemeden rahat taranmasını sağlar mı bilemiyorum çünkü ben mutlaka her duşta saç kremi hatta saç maskesi kullanıyorum.Ama buna rağmen dolaşan saçlarımı kolayca taramamı sağladı.

*Fön çekmeden,sadece duştan sonra sıvı saç kremi gibi kullandığım birgün saçlarımın elektriklenmesine veya yağlanmasına bir etkisi olmadı.Yani günlük kullanım için etkili olduğunu söyleyemeceğim.

*Fön veya düzleştirme işleminden önce kullanıldığında ise kesinlikle çok başarılı.Elektriklenmiş ve yıpranmış saçlarım bu sprey sayesinde çok daha kolay düzleşiyor ve  kalıcılığını farkedilir şekilde arttırıyor. Saçlarım düzleştirdikten sonra yumuşacık,parlak ve gerçekten pürüzsüz gözüküyor.

totex-mavi-su-fon-spreyi-kuafor
totex-mavi-su-fon-spreyi-kuafor

Kısacası günlük kullanım için uygun bulmadığım fakat,içeriğine fazla takıntılı değilseniz düzleştirme veya fön öncesi mutlaka kullanılması gereken bir ürün.

Kuaförümden 15 liraya almıştım.

Totex Mavi Su/Fön spreyini kuaförlerden satın alabilirsiniz.




6 yorum :

  1. etkisine göre fiyatı bayağı uygunmuş ,iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. mai su olarak duymuştum bende baya etkili olduğunu biliyorum fiyatı da uygunmuş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyat performans açısından da çok güzel :)

      Sil
  3. fiyatı uygun ve perfonsı iyi ne güzel

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Süslü Şirine :)
    Türkiye'nin yeni alışveriş platformu buypasa.com çok yakında açılıyor. Saç şekillendirici ürünler inanılmaz indirimlerle sizi bekliyor. Ayrıntılı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...