10 Ekim 2014 Cuma

Alışveriş #7 Hepsiburada Kitap Alışverişim

Merhaba :)
Burada bahsettiğim alışverişim  sonunda elime ulaştı. Aslında elime ulaştı değil de sonunda hepsi elime ulaştı desem daha doğru olur :)Hepsiburada'dan daha önce alışveriş yapanlar bilirler birden fazla ürün varsa sepetinizde bazen bunlar ayrı ayrı gelebiliyor.Bende de aynen öyle oldu ve 5 tane kitap 4 ayrı kargoyla geldi :) Bende bu postu yayınlayabilmek için mecburen tüm aldıklarımın gelmesini bekledim. Bugün sonuncusu geldi vee sizinle paylaşabilirim artık :)

hepsiburada-kitap-alisverisi
hepsiburada-kitap-alisverisi


Bir Psikiyatristin Gizli Defteri  Gary Small-Gigi Vorgan
( Bu kitabı okumaya başladım bile o yüzden kapağı biraz yıprandı )

hepsiburada kitap alisverisi
hepsiburada-kitap-alisverisi

Hayata Asılmak Tehlikeli ve Yasaktır-Ekin Atalar

hepsiburada kitap alisverisi
hepsiburada-kitap-alisverisi

Senden Başka Yok-Marian Keyes (Bu kitabı sizler için aldım bir sonraki çekilişime koyacağım. Ben okudum ve çok sevdim,kısa yazısı burada)

hepsiburada kitap alisverisi
hepsiburada-kitap-alisverisi

Bir Psikologun İtirafları-Nur Yaycıoğlu

hepsiburada kitap alisverisi
hepsiburada-kitap-alisverisi

 Psikiyatrist Yorumuyla Can Öyküleri
Prof. Dr. Cengiz Yakıncı
Prof. Dr. Hasan Kavruk
Doç. Dr. Birgül Elbozan Cumurcu

hepsiburada kitap alisverisi
hepsiburada-kitap-alisverisi


Seçtiğim kitaplardan anlaşılacağı üzere psikolojiye büyük ilgim var.Psikolojik hastalıkları öğrenmeyi insanların kişiliğini çözümlemeyi çok seviyorum :) Bu kitapların bana çok katkısı olacağını düşünüyorum. Okuduktan sonra detaylı yorumlarımı sizlerle paylaşacağım :)

Sizin bu kitaplardan okuduklarınız var mı ? 





6 yorum :

  1. Bu kitaplardan hiç birini okumadım fakat fazla şeker görünüyorlar ben de isteriiim ben de isteriim :)) O kitabı koyacağın çekilişe muhakkak katılacağım çok hoşlar gerçekten, iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatliim bir psikiyatristin gizli defterini yariladim bile eğer psikolojiye ilgin varsa şiddetle öneririm :)

      Sil
  2. Kitap okumayı çok seviyorum ama son 1 senedir nerdeyse bi adet bile kitap okuyamadım büyümü yaptılar ne fjksdlf :>

    Bana da beklerim :>>

    www.fashiongurusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim zatrn canim :) bende uzun zamandır okumamistim evde okunmayi bekleyen kitaplar vardi ama kendimi heveslendirmek ve tekrar bişeyler okuyabilmek için alışveriş yaptım :D işe de yaradı aslında tavsiye ederim :D

      Sil
  3. takipteyim zaten şeker. psikiyatristin gizli defterini okumuştum..kitaplar hayırlı olsun

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...