3 Ekim 2014 Cuma

Koyu renk saçtan açık renge geçmek isteyenler için tavsiyeler (Güncellendi)

Merhaba :) 
Saç rengime oldukça takıntılı bir insanım sürekli değiştirmek isterim. Uzun bi süre siyah kullandıktan sonra sarışın olmaya taktım ve sonunda oldum :) Bu zamana kadar ki tecrübelerimi ve önerilerimi sizlerle paylaşmak istedim.



Gelelim sizler için önerilerime; 

Saçlarınızda boya yoksa;
alıntı

Sizin işiniz en kolay olanı. Çünkü doğru açıcı ve doğru kuför seçimi yaptığınız sürece saçlarınız istediğiniz tona kadar yanmadan açılacaktır. Ama doğru kuaför çok önemli. Gerekirse kuaför kuaför gezin ve açıcı veya boyada kullandığı markayı sorun sonra internetten araştırın onu.

Kuaförü seçtiniz diyelim,boyayı sizin yanınızda hazırlamasına dikkat edin bazıları popüler bir markayı kullandığını söyleyip arka tarafta kötü markalardan hazırlıyor karışımı. Birde çok önemli birşey daha var. Mutlaka randevu alın. Randevu gününü seçerken kuaförün çok dolu olmadığı bir gün seçin ki sizinle yeterince ilgilenebilsin. Eğer kuaförünüz randevusuz çalışıyorsa kuaförün boş olduğu bir gün gidin.

Saçlarınızda boya varsa;
alıntı

İşte en zor kısıma geldik. Saçlarınız boyalıysa özellikle de koyu renklere boyalıysa sakın hemen kuaföre gitmek gibi bir hata yapmayın. Eğer saçlarınızı yeni boyadıysanız şanslısınız demektir beyaz sabun (tık tık) kullanarak saçlarınızdaki boyayı akıtabilirsiniz kolayca. Ama sabunun saçlarınızı kurutacağını unutmayın.

 Eğer ki saçlarınız boyanalı uzun zaman olduysa ve renk saçınıza oturduysa C vitamini (tık tık) kullanarak boyayı akıtmalısınız. C vitamini saçları kurutmaması yüzünden daha çok tercih edilebilir bir seçenek ama sabundan daha maliyetli tabi. Şöyle bişey de var koyu renk boyadan önce saçlarınız açık renk değilse mucizevi bir açılma beklemeyin sadece boyayı kırıyor.

Saçlardaki boyayı akıttıktan sonra güvenilir bi kuaför bulmanız gerekiyor. Az önce de yazdığım gibi gerekirse kuaför kuaför gezin,kullandığı markaları öğrenin ve internetten araştırın o markayı. Hem markaya hem kuaföre güvendikten sonra saçlarınızı  açtırmaya gidin.

 Eğer kumral veya açık kahve tonları istiyorsanız işiniz daha kolay tek seferde istediğiniz renk olacaktır.

Ama eğer sarı istiyorsanız önce kumral tonlarına kadar saçlarınızı açtırıp bir iki ay (yani saçlarınız toparlanana kadar) o rengi kullanıp daha sonra tekrar açtırmaya gitmeniz gerekiyor. Bu şekilde istediğiniz rengi elde edebilirsiniz. Ama bu süre zarfında sakın benim gibi saçlarınızı ilk açma işleminde ortaya çıkan renkten koyu bir renge boyamayın yoksa saçlarınız benim gibi fazla açılmaz. Ve ikinci açtırmaya gitmeden önce yine c vitamini veya beyaz sabunla saçlarınızdaki boyayı akıtın.

Bu dediklerimi uygularsanız istediğiniz rengi saçlarınız yanmadan elde edebilirsiniz. Sadece biraz sabır ve bol bakım gerekiyor. Birazda maddiyat :)

İkinci kere açtırdıktan sonra muhtemelen turuncu yansımalar olacaktır saçınızda. Bu durumda da mor şampuan kullanmalısınız. Ben kullanıyorum ve resimlerde gördüğünüz renkle alakası yok şuan saçlarımın :) Onun da ayrıntılı yazısı gelecek :) Tercih ettiğim markayı ve nerden aldığımı öğrenmek istiyorsanız tık tık Mor şampuanın yazısı da yazıldı buradan okuyabilirsiniz :)

Özellikle kendiniz yapın demedim çünkü market markaları saçı çok daha fazla yıpratıyor ve fazla açmıyor.Kendiniz veya arkadaşınız açıcıyı saçın her tarafına eşit sürmekte çokta başarılı olamayabiliyor.

Bu arada çok yakında saç bakım rutini yazısı geliyor. Bunu 2 ay önce yapmam gerekiyordu biliyorum ama şampuan ve maske değişikliği yapmıştım ve saçlarıma hiç iyi gelmemişti. Memnun kalmadığım şeyleri de saç bakım rutinim diye size göstermek istemedim.

Saçlarınız sarı ve diplerini küllü kumral uçlarını küllü sarı ombre balyaj yaptırmak istiyorsanız sizleri bu yazıma alayım :)


Sorularınız olursa lütfen yorum bırakın (Anonim olabilirsiniz) ya da bana suslusirine@gmail.com adresinden mail atın kısa sürede döneceğimden emin olabilirsiniz.



8 yorum :

  1. Ay oldun dimi sen sarışın uzun uzun okumadım açıkcası. :D Akşam akşam göz kapaklarıma bir ağırlık çöktü. Bir de ayran içiyorum ki sorma. :D
    Şey ya ben seni mimledim ya onu haber vermeye geldim. Bloguma bir uğra. Mimimi ihmal etme. :D Hadi öpüldünüz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldum sonunda :D Teşekkür ederim canıım en kısa zamanda yapacağım :D Görüşürüüz :)

      Sil
  2. Saclarımı 2 sene önce siyah yaptım daha sonra küllü sarı sonra tekrar siyah yaptım 6_7 ay önceydi ama dediklerim simdi sacım yıkana yıkana aktı kahve oldu diplerde hafif siyahlık kaldı uclarıda hafif sarımsı gibi sarıya dönebilir miyim ombre olur mu

    YanıtlaSil
  3. Saclarımı 2 sene önce siyah yaptım daha sonra küllü sarı sonra tekrar siyah yaptım 6_7 ay önceydi ama dediklerim simdi sacım yıkana yıkana aktı kahve oldu diplerde hafif siyahlık kaldı uclarıda hafif sarımsı gibi sarıya dönebilir miyim ombre olur mu

    YanıtlaSil
  4. Meraba scimi acik kumarqla boyadim simdide ay isigi kahfe rengine donkeo istiyorum kolay donermiyim lutfen cevaplarsaniz cokkk sevinirim tesekkeur ederin

    YanıtlaSil
  5. Merhaba benim saçımda koyu küllü kumral vardı buna gri ombre yapıldı ilk yıksmada aktı bildiğin sarışın olum dip koyu küllü uçlara doğru sarı ama kötü sarı düzeltmek için gittiğimde tek renk yaptırıp çıktım yani koyu küllü kumral 6 1 birkaç yıkamada sarılar göründü yine sarışınn kirli bi sarı oldu bende yeter kendim.boyayayım bari diye 6 0 koyu kumral a boyadım Pallette nin . Başardım kızıl yansımalı ama olsun hiç değilse tek renk �� ve temiz parlak şimdi bu boya dan sonra küllü kumral yapsam saçıma zarar gelirim mi yada hangi renkleri numaraları kullansam saçım zarar görür kötü sonuçlar çıkar bence bu sorular senin için çok kolay cvplarsan memnun olurum bu arada Harika bir bloğun var Emeğine sağlık��

    YanıtlaSil
  6. merhaba. benim saçlarım siyahti. acici ile evde boyayip kumral oldum. 1 2ay sonra balkopugu sarisina boyasam tutarmi.sari olurmuyum. yoksa 1kere daha acici mi kullanmam gerek boyadan once
    tesekklrr

    YanıtlaSil
  7. Ben koyu kahve yaptim dibinde siyah yok yani kahve toblari olur mu

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...