25 Ekim 2014 Cumartesi

Mim #4

Merhabaa :)

Bol etkinlikli,mimli günler geçiriyoruz bu aralar :) Ama gayet memnunum ben bu durumdan sevdiğimiz blogları daha yakından tanıma fırsatı buluyoruz :) Bugün yanıtlayacağım mimin konusu yiyecekler ve içecekler.Beni mimleyen Sevgili Hanesusca Herşey'e çok teşekkür ederim :))


En Sevdiğiniz Yemek

Nohut,pilav,yoğurt üçlüsüne bayılırım :) Birde patates kızartması ve makarna :)

En Sevdiğiniz Tatlı

Profiterol ve yaş pasta :)


Siz Çocukken Anneniz Sizi

Sürekli pekmez yedirmeye çalışırdı :/

Çocukken de Şimdi de

  Et ve balık yemiyorum

Yemeği Sevdiğiniz İlginç Şeyler

  Pilav nohut yoğurt ve salata karışımına bayılıyorum. Çoğunuza iğrenç gelebilir ama yediğim her yemeği yoğurtla karıştırabilirim :D

Türk Mutfağı Dışında

Türk mutfağı dışındaki mutfaklar hakkında çok bilgi sahibi değilim malesef :)

Yemeği Sevdiğiniz Sağlıksız Şey

Cips :/

Alerjiniz

Herhangi bi yiyeceğe alerjim yok 

Kitap okurken, film izlerken vs elinizin altında bulunmasını istediğiniz şeyler

Tuzlu fıstık tuzlu fındık ve yanında çikolata :) Tuzlu tatlı karışımını da çok beğeniyorum ben :D

En Sevdiğiniz meyve

Aslında ben meyve sevmem pek. Çok kötü kokuyolar. Kokusundan rahatsız olmadığım mandalin portakal ve muz var. Yiyeceksem bunları yerim.

En Sevdiğiniz Atıştırmalık

Tuzlu çerez ve mısır :)

En Sevdiğiniz İçecek

Karışık meyve suyuna bayılırım. Şeftalili ice tea ve çikolatalı sütte çok güzel oluyor :)

Asla Yemeyeceğim İçmeyeceğim Dediğiniz Şeyler

Balık,kırmızı et,yoğurtla şekerli bişeyin karışımı. İnsanlar ballı yoğurdu,şekerli yoğurdu nasıl yiyolar anlamıyorum :/

Sonsuz Tane Olsa Yiyeceğiniz Şey

Sonunda kilo almak olduğu için kendimi durdururum ben :) Bu yüzden sonsuz tane olsa içebileceğim bişey söyliyim karışık meyve suyu ve çikolatalı süt :)


Çorbaların Kralı

Mercimek çorbası :)

Kahvaltıda Tercih Ettiğiniz Şey

Yumurta ekmek ve zeytin :)

Açken Ben

Eğer mutsuz değilsem hissetmiyorum bazen acıktığımı :)

Bir Keresinde Yemek Yerken

Kedim masaya atlayıp babamın yemeğini yemişti :D



Bazı yazılar neden olması gerekenden küçük bazıları da büyük gözüküyor anlayamadım :/

10 yorum :

  1. Çikolatalı süt :) Bunu unutmuşum :)
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde son anda aklıma geldi :) Teşekkür ederiim :))

      Sil
  2. Mercimek çorbası. Bir canım çekti ki sorma gitsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstüne tereyagli sos yanına da yoğurt :) çok güzel olurdu şimdi :)

      Sil
  3. Mimini yanıtladım :)
    http://pinarlahayat.blogspot.com.tr/2014/10/mim-yiyecekler-ve-icecekler.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm hemen bakıyorum :)

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim, en kısa sürede mimi yayınlayacağım blogumdan

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...