20 Aralık 2014 Cumartesi

Alışveriş #12 (Avon,Turuncu Kasa)

Merhaba :)
Bu hafta alışverişe doydum diyebilirim. Yılbaşı indiriminde alacak birşey kalmadı neredeyse. Ama çok güzel indirimler yakalamıştım ve kaçırmak istemedim. Avon temsilcisi oldum ve ürünler temsilcilere %33 indirimli geliyor biliyorsunuz.Zaten katalog fiyatı bile genel olarak uygun bir marka %33 indirimle dahada uyguna geldi.95 liralık kargo bedava kotasını katalog fiyatından hesapladıkları içinde kotayı doldurmak daha kolay oluyor.Yani toplamda 65-70 lira ödeyeceğiniz bir sipariş vermeniz yeterli oluyor.Birde çevrenizde katalogu gösterebileceğiniz birkaç kişi varsa onların siparişleriyle kendi aldıklarınızın bir kısmı bedavaya gelebiliyor.Sevdim yani ben bu işi :) 

Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi
Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi

Alışverişimin detaylarına gelecek olursak;


Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi
Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi

Duş jeli takıntılı biri olarak Avon'un bu banyo köpüklerini aldım.French Lilac ve Dark Orchid&Raspberry olanların kokusu güzel ama zambak kokusunu hiç sevmeyen biri olarak White Lili'yi neden aldım bilmiyorum.Kapağın altındaki koruma kağıdını biraz yırtıp kokusuna baktım ve hiç benlik değil. Ya birine hediye edeceğim yada bir sonraki çekilişe koyacağım sanırım.
Fiyatı: Katalogda üçü 15,90 gibi bişeydi bana 10 lira civarına geldi.

Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi
Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi

Avon Naturals simli vücut losyonları: Bunları bir sonraki çekilişlerime koymak için aldım kokulu vücut losyonları kullanamıyorum ben.
Avon yüz temizleme fırçası: Günlük cilt temizliğimde mutlaka bu tarz plastik fırçaları kullanıyorum ben. Çok daha derinlemesine temizlik yapıyor,temizlemesinden fazla memnun olmadığınız yüz yıkama jellerini bu tarz fırçalarla kullanıp değerlendirebilirsiniz.
Fiyatı: 3 lira civarı
Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi
Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi

Avon Extralasting ruj,rimel ve makyaj temizleyici: Bu üçü set olarak satılıyordu. Ruju çok korkarak aldım çünkü genelde katalogdaki renkle gelen renk tutmuyor biliyorsunuz.Ama çok şükür ki soğuk alt tonlu kullanabileceğim bir renk çıktı.
Makyaj temizleyici ise çift fazlı. Dün merakımdan hem göz hem cilt makyajımı bununla çıkardım ilk izlenimim iyi gibi :)
Üçü set olarak 20 lira civarıydı katalogda.
Avon Naturals Kayısılı Sıvı Saç Kremi: Sıvı saç kremim  azalmıştı. Katalogda baya uygun fiyata görünce alıyım dedim.
Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi
Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi

Avon Treselle Parfüm:Bu parfümü baya duymuştum. Çiçek kokularından oluşuyormuş bana uyar diye düşündüm. Ambalajının tatlılığınında etkisi oldu tabi :)
Katalog fiyatı 15 lira civarıydı tam hatırlamıyorum.
Avon Color Trend iki taraflı göz ve dudak kalemi: Bunu arkadaşıma aldım. Katalog fiyatı 3-4 lira civarıydı.

Avon siparişlerimin fiyatlarını net olarak hatırlamıyorum kusura bakmayın :/

Gelelim Turuncu Kasa alışverişime. 

Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi
Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi

Vichy Capital Soleil Sos Balm: Bu güneş sonrası bi ürün. Biraz yaza yatırım yaptım yani :)Denizden çıktından sonra cildim aşırı kuruyor benim.Kokulu vücut losyonları kullanamadığım için bunu deniyim dedim. Outlet ürünlerdendi bu. Defo olarak dış ambalajı hafif sıyrık yazıyordu ama bana gelen üründe herhangi bir sıyrık yoktu.
Fiyatı:13.95
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Bu ürünü düzenli olarak cilt makyajım için kullanıyorum.Elimdeki baya azalmıştı yılbaşı indiriminde yenisini alacaktım ama Turuncu Kasada kargo sıfırlama ürünü olduğunu görünce burdan aldım. Fiyatı: 12.90 İndirimlerdede hemen hemen bu fiyata buluyordum zaten.

Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi
Avon ve Turuncu Kasa Alıisverisi

Vichy Nutriextra Onarıcı El Kremi: Malum kış ayındayız yoğun bi el kremine ihtiyaç duyuyordum.  Bunu denemek istedim ama yoğun nemlendirici bi ürün çıkmadı malesef.
Fiyatı: İndirimli 10.96
Vichy Nutriextra Dudak Bakım Kremi: Yine kış ayında olmamızdan dolayı dudaklarım çok kuruyor. Deneyip göreceğim inşallah iyi çıkar.
Fiyatı: İndirimli 9.86

Benim alışverişim bu kadardı.Yinede ihtiyacın dışına pek çıkmadım gibi geliyor aldıklarım hergün kullanılıp bitirilecek şeyler.Bunları bitirene kadar benzer ürünlerden alacağımı sanmıyorum.
Siz neler aldınız bu aralar ?







16 yorum :

  1. Güle güle kullaaaan her birini, güzel bir alisveris olmus :) bu ara ben de cok alisveris yaptim, artik kendimi frenlemem gerekiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlıım :) Alışveriş çılgınlığı hepimizin ortak sorunu heralde :) İndirimler geliyorken nasıl başarıcaz frenlemeyi bilemiyorum valla :/

      Sil
  2. Güle güle kullan canım. O kadar zor tutuyorum ki kendimi şu alışverişlere dalmamak için. Ama azda olsa azıcık kaçamak yaptım sayılr. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Dur daha yılbaşı indirimi geliyor kaçamakların büyüğünü o zaman yapıcaz sanırım :D

      Sil
  3. Banyo köpüklerine bayılıyorum!
    Gül'e Gül'e kullan!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa deneyeceğim inşallah bende severim :) Sağol canım :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım umarım memnun kalırsın hepsinden :) Parfümü denediysen nasıl beğendin mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :) Denedim çiçeksi,hafif hoş bi kokusu var :)

      Sil
  5. Güle güle kullan canım. Ah canım alışveriş çekti okudukça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Bende kendimi tek sanıyordum alışveriş yazıları okuyunca veya videoları izleyince benimde canım alışveriş çekiyo :D

      Sil
  6. güle güle kullan canım bende bloğuma bekliyorum seni:)

    YanıtlaSil
  7. Güzel ve mutlu günlerde kullan fiyatlar oldukça uygun bu indirimler yok mu ah ah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Aynen ya insan kendini kaybediyo :D

      Sil
  8. Güle güle kullan aldıklarını canım okudukça hepsini alasım geldi ah bu alışveriş çılgınlığı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :) Valla sizleri alışverişe özendirmek amaçlı yazmamıştım vicdanen rahatsız olmaya başladım şimdi :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...