1 Nisan 2015 Çarşamba

Lila Kutu Keşif Kutusundan Çıkanlar - Mart 2015

Merhaba :)
Lila Kutu'nun keşif kutularını ne zamandır denemek istiyordum. Mart 2015 kutusunun satışa çıktığını duyar duymaz sipariş ettim. Birkaç saat önce elime ulaştı ve ben de sizlerle paylaşmak istedim.

lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015
lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015

Öncelikle kutunun kendisini çok beğendim. Lila-mor tonları zaten beğendiğim renkler. Mutlaka odamda kullanacağım. Sunum da gördüğünüz üzere hoş diyebilirim.



lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015
lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015

Masmi %100 Organik Gündüz Pedi ve Günlük Ped: Hipoalerjenik olduğu ve %100 pamuktan üretildiği yazıyor. Bana kalırsa gereksiz bir ürün olmuş hayal kırıklığı diyebilirim.
Gündüz pedinin 10 adet fiyatı 13 TL, günlü pedin 30 adet fiyatı 12 Tl.

Organyc Beauty Yüz Temizleme Pedi: Sertifikalı organik ham pamuklardan üretilmiş. Veganmış. Bu da benim için hayal kırıklığı oldu ped ve pamuk yerine bakım ürünü beklerdim açıkçası.
70 adet 9 TL

lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015
lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015

Ida Kew Bitkisel Yüz Temizleyici: Cildi derinlemesine temizleyip, canlılık veriyormuş. Göz çevresine de uygulanabiliyormuş. Bu ürünün çıkmasına mutlu oldum.Farklı makyaj temizleyiciler denemeyi seviyorum.
100 ml fiyatı 45 TL. 
Petal Fresh Çay Ağacı Özlü Organik Şampuan: Kuru ve yıpranmış saçlar içinmiş. Saç tipime uygun olması beni mutlu etti.Mutlaka deneyeceğim eğer memnun kalırsam büyük boyunu alırım.
475 ml fiyatı 39 TL
Sante  El Kremi: Yoğun nem verip bakım yapıyormuş. Yeni el kremleri denemeyi seviyorum, bu ürün için de mutlu oldum diyebilirim.
30 gr fiyatı 10 TL

lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015
lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015

Missha Pure Source Sheet Mask Deniz Yosunlu: Saf pamuk maske. Cildi besleyip nemlendiriyormuş.
21 gr fiyatı 8 TL
Palmer's Gerilmelere Karşı Masaj Kremi: Cildi sıkılaştırmaya ve yumuşatmaya yardımcı oluyormuş. Özellikle hamilelik boyunca ciltte oluşan gerilmeyi önlüyormuş.
125 gr 40 TL

lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015
lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015

Arsemia Anti-Aging Krem (50 ml): Cilt yenilenmesini hızlandırmaya ve sağlıklı doku oluşumuna yardım ediyormuş. Nem dengesini koruyup cildi besliyormuş.
50 ml/ 124 TL 
Mavala 116 Wind Breeze Oje: Uzun süre kalıcıymış ve cildin nefes almasını engellemiyormuş.
Taluen, formaldehit, fitalat ve paraben içermiyormuş.
5 ml/25 TL

lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015
lila-kutu-kesif-kutularindan-cikanlar-mart-2015

Lila Kutu 2015 Mart keşif kutusundan çıkanlar bunlardı. 40 liraya değer mi derseniz emin olamadım. En azından ped ve pamuk yerine bi makyaj malzemesi veya  bakım ürünü koyulabilirmiş. Siz ne düşünüyorsunuz ?

17 yorum :

  1. oje orijinal boy ve 25tl olduğuna göre, diğer hepsinin 15tl'ye geldiğini düşünürsen değer bence. Ben hiç denemedim ama merak ettim açıkçası bu paketten sonra :) güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşününce evet ama bana 40 liralık sample ürün seç deseler seçeceklerim bunlar olmazdı sanırım :) Yine de yeni ürünlerle tanışmamı sağlayan güzel bir deneyim oldu tabi :)

      Sil
  2. Ida kew ürünlerini bende çok merak ediyorum.
    Uzun zamandır bende lilakutu alıp almamaya karar veremiyorum çünkü değer mi karar veremiyorum. Güle güle kullan tatlım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz şans işi canım ya ben de aynı şekilde düşünüyordum gözümü karartıp aldım değdi mi değmedi mi hala kararsızım :)

      Sil
  3. Ben de daha farklı ürünler beklerdim açıkcası. Ama o kadar da kötü değil. Denedikten sonra yorumlarını merak ediyorum. Güle güle güzel günlerde kullan canııım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diğer kutuları incelediğimde ben de çok kötü olmadığını farkettim ama hala pamuk ve ped çok gereksiz geliyor. Bunların yerine 2 pastel oje koysalar bile daha iyi olurmuş :) Teşekkür ederim tatlıım :)

      Sil
  4. Hepsi çok güzel cnm, ben de bayılıyorum bu kutulara, açması ve içindekileri incelemesi çok keyifli oluyor tabiri caizse hediye gibi içinde ne olduğunu bilmediğin için sürpriz etkisi yaratıyor ;)
    Güle güle kullan tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle açması çok heyecanlı oluyor :) Teşekkür ederim tatlıım :)

      Sil
  5. Great products

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. bu ayki kutuyu beğendim uzun zamandır böyle işlevli bir kutu görmemiştim günlük ped hariç hepsi iyiymiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani evet ben de o kadarda kötü olmadığına karar verdim özellikle makyaj temizleyici baya iyi oldu :)

      Sil
  7. hımm guzel gorunuyor . BU KUTU KEYIF VERCI VE HEYECANLI :) SEVGILER

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  8. Bence 40 tl ye tabiki değer, çünkü kaliteli bakım ürünleri koymuşlar. Ancak tabii ki 1-2 tane de makyaj ürünü koysalar da harika bir kutu diyebilirdim. :)
    http://guzellikrutinim.blogspot.com yazarı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ped ve pamuk yerine makyaj ürünü koysalar çok daha güzel olurmuş ama böyle de fena değil özellikle makyaj temizleyiciyi baya sevdim :)

      Sil
    2. Güle güle kullan :) Bu keşif kutularına yeni ürünleri mi koyuyorlar ?

      Sil
    3. onu bilmiyorum canım ama pek sanmıyorum internette bazılarının uzun zaman önceki yorumlarına rastladım :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...