7 Eylül 2015 Pazartesi

Bitenler #6

Herkese merhaba :)
Biten ürünlerimi paylaşacağım bugün.

bitenler-blog-biten-urunlerim
bitenler-blog-biten-urunlerim

Yves Rocher kuru saçlar için şampaun: Bu şampuanı severek kullanıyordum ama artık yeni markalar denemek istiyorum o yüzden tekrar almayacağım.

Komili köpük sabun: Bu sabunun kokusu el sabunu için fazla ağırdı bence. Pek beğenmedim.

Oriflame ısı koruyucu krem: Bu kremi çok önceden kullanıyordum. Pek bir faydasını görmedim.

Flormar oje kurutucu: Oje kurutmak için pratik bir ürün ama olmazsa olmaz da değil. Tekrar alır mıyım emin değilim.

Hc Ovex saç maskesi: Bu maskenin çok tatlı bi kokusu vardı. Etkisini de beğendim ama fiyatı gramajına göre fazla yüksek bence.


bitenler-blog-biten-urunlerim
bitenler-blog-biten-urunlerim

Benri koyu renk ojeler için aseton: Bu asetonu hiç beğenmedim. Koyu renk ojeler için hiç uygun değil. Ojeyi tüm parmaklarıma dağıttı bir de onu temizlemekle uğraştım. Tavsiye etmem.

Hc saç açıcı sprey: Saçları güzel açıyordu. Ama gramaj-fiyat karşılaştırmasında yine pahalı kalan bir ürün bence.

Himalaya besleyici cilt kremi kış çileği: Bu kremi severek kullandım. Yapısı, emilimi, nemlendirmesi güzeldi. Diğer çeşidini deneyeceğim bu defa.

Duru Mysterious Orchid: Normalde orkide kokusunu pek sevmem ama bu kokuya bayıldım. Çok tatlı ve vücutta kalıcı bir kokusu var. Hemen büyük boyunu aldım.

bitenler-blog-biten-urunlerim
bitenler-blog-biten-urunlerim

Watsons ballı saç maskesi: Bu maskenin seveni çok olsada ben hiç sevemedim. Nemlendirmesi bana çok yetersiz geldi. 

Doğacı kil maskesi: Bu maskeyi severek kullandım. Cildi temizlemesi, ferahlatması başarılıydı. Yağlı ciltlilere tavsiye ederim.

Dax supergro saç bakım yağı: Bu ürünü ne yaptıysamda sevemedim.Memnun kalan çok kişi var ama benim saçlarımda hiçbir etkisi olmadı. Maske yapmadan önce saçlarım ne kadar kuruysa maske sonrası da aynıydı.

Bee Beauty lip balm: Ambalajı çok tatlı ama içindeki ürün berbat. Yapısı, kokusu, tadı çok acayip. Dudakta kalıp gibi kalıyor ve nemlendirmiyor.

bitenler-blog-biten-urunlerim
bitenler-blog-biten-urunlerim

Naturigin saç boyası: Bu saç boyası organik olduğunu iddia ediyor. Benim saçlarımı çok kuruttu o yüzden bir daha tercih etmeyeceğim. Saçlarımdaki resimli sonucu için buraya tıklayıp boya hakkındaki yazımı okuyabilirsiniz.

Urban Care argan yağlı maske: Bu bence çok maske kıvamında bir ürün değil. Yapısı ve etkisi bir saç kremiyle aynı. Mucize bir ürün değil ama çok kötü de değil bir daha alabilirim.

Yves Rocher portakallı duş jeli: Bu duş jeli şişesinde çok güzel koksada sıcak suyla birleşince çok kötü bir kokuya dönüşüyor. El sabunu olarak kullanıp bitirdim.

Nivea göz makyaj temizleyici: İyi denilebilecek bir ürün ama hafiften gözleri yakıyor ve ambalajı hiç pratik değil. Tekrar almayacağım.

.

bitenler-blog-biten-urunlerim
bitenler-blog-biten-urunlerim

Ammino Keratin saç maskesi: Bu maskeyi özellikle yanmış saçlara çok öneriyolar ama bence hiç yeterli değil. Etkisi sıradan bir saç kremi gibi.Ayrıca paraben içeriyor. Adındaki keratine kanıp almayın.

Elseve saç kremi: Elseve'in saç kremleri ilk zamanlar saçımı yumuşatsada sonradan daha kötü hale getiriyor. Büyük boyunu almam.

Palmolive çikolatalı sabun: Başarısız bir ürün daha. Öncelikle yapısı çok değişik elinizden bir türlü arınmak bilmiyor. elinizi yıkarken çikolata kokusunu hissetmiyorsunuz. Bir de sabunun boyası akıyor. Kısacası bu tatlı görünümüne aldanmayın derim.

Elseve mucizevi yağ: Bi aralar baya severdim bunu ama şuan nemlendirmesi yetersiz geliyor.

bitenler-blog-biten-urunlerim
bitenler-blog-biten-urunlerim

Nexcare Barbie yara bantları: Bu yara bantlarını çok sevdim :D Ambalajın üstündeki desenden farklı olsalarda güzeldi. Bir de suya dayanıklı bantlar denizde falan çıkmıyor.

Fresh n Soft makyaj temizleme mendili: Bu mendiller fena değildi. Üşengeçlik zamanlarında iş görüyordu.

Fresh n Soft göz makyaj temizleme pedleri: Bu pedlerin boyutunu çok sevdim. Bazı markalar gereksiz büyük yapıyor bunun boyutu göz çevreme çok uygundu tekrar alırım.

Hask Keratin saç maskesi: Yine adı maske olsa da saç kreminden farksız bir ürün. Büyük boyunu almam.

Benri kare makyaj temizleme pamuğu: Bunlar da cilt makyajını temizlemek için güzeldi. Tekrar alırım.

Himalaya diş macunu: Bu diş macununu hiç beğenmedim. Ferahlık hissi vermiyor insana, temizlemesi de çok iyi değil.


Benim biten ürünlerim bu kadardı. Aralarından kullandıklarınız var mı?


12 yorum :

  1. Ne çok ürün bitirmişsin hey maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirmeyi seviyorum ya elimden ürün eksildikçe ferahlıyorum :D

      Sil
  2. Watsons saç maskesini ben de bir ara kullanmıştım. Hiç ama hiç beğenmedim, yarısını yengeme verdim kullansın diye. Saçımı çabuk yağlandırıyordu ve döküyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat olarak uygun olsalar da kaliteli değiller malesef :/

      Sil
  3. watsons maskelerden sütlü olanını öneririm gerçekten de saçları yumuşacık yapıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende var o canım saçlarıma yine yeterli gelmedi ama önerin için teşekkürler :)

      Sil
  4. Flormar'ın kurutuc spreyi hakkında minik de olsa olumlu bir şey duyduğum 2. insansın ben ilk gördüğümde bir şans vereyim o spreye hiç yoktan iyidir aciliyet zamanlarında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle acil zamanlarda işe yarıyor :)

      Sil
  5. Denemek istedigim tum urunler tek bir postta resmen. Ellerine saglik :)

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...