13 Temmuz 2016 Çarşamba

Cilt Bakım Ruitinimde Kullandıklarım | Sivilce Tedavisi | Zoretanin,Aknetrent, Roaccutane

Herkese merhaba :)
Yaklaşık 2.5 aydır sivilce tedavisi görüyorum. (Zoretanin) Bu süreçte kullandığım cilt bakım ürünlerimi sizinle paylaşmak istedim. Ben rutinimi oturtmadan çok fazla araştırma yapmıştım başkaları neler kullanıyor diye bu yüzden faydalı olacağını düşündüm.

sivilce-tedavisi-aknetrent-zoretanin-roaccutane-hangi-dudak-gunes-kremi-nemlendirici-kullanilmali-bakim-rutinim
sivilce-tedavisi-aknetrent-zoretanin-roaccutane-hangi-dudak-gunes-kremi-nemlendirici-kullanilmali-bakim-rutinim

Bu arada cildim şuan Antalya sıcağından dolayı kuru/ karma bir cilt.  Zaman zaman çok kuruyor zaman zaman da T bölgem çok yağlanıyor.

Temizleme Adımı:

sivilce-tedavisi-aknetrent-zoretanin-roaccutane-hangi-dudak-gunes-kremi-nemlendirici-kullanilmali-bakim-rutinim
sivilce-tedavisi-aknetrent-zoretanin-roaccutane-hangi-dudak-gunes-kremi-nemlendirici-kullanilmali-bakim-rutinim

Günlük cilt temizliğimde Sunatural'in zeytinyağlı sabunu kullanıyorum. T bölgemi yağlandırmıyor, yanaklarımı da ekstra kurutmuyor. Temizlemesi de yeterli bence.

Satın alabileceğiniz link (tık tık) 
Fiyatı: 14 Tl


Peeling:


sivilce-tedavisi-aknetrent-zoretanin-roaccutane-hangi-dudak-gunes-kremi-nemlendirici-kullanilmali-bakim-rutinim
sivilce-tedavisi-aknetrent-zoretanin-roaccutane-hangi-dudak-gunes-kremi-nemlendirici-kullanilmali-bakim-rutinim

Sivilce tedavisi döneminde peeling önerilmiyor, ciltte yanma ve hassasiyet yapacağı söyleniyor biliyorum. Ama benim cildim henüz o kadar kurumadı ve hassaslaşmadı. Bazen cildimde döküntü tarzı kuruluklar olduğunda bir peelinge ihtiyaç duyuyorum ve Yves Rocher'nin kayısılı peelingini kullanıyorum. 2.5 aylık süreçte bir sıkıntı yaşamadım.

Fiyatı: 16.90

Nemlendirme/Güneşten Koruma


sivilce-tedavisi-aknetrent-zoretanin-roaccutane-hangi-dudak-gunes-kremi-nemlendirici-kullanilmali-bakim-rutinim
sivilce-tedavisi-aknetrent-zoretanin-roaccutane-hangi-dudak-gunes-kremi-nemlendirici-kullanilmali-bakim-rutinim

Ben sabah akşam  nemlendirici süren biri değilim. Cildim çok kuruduğunda yani ihtiyaç duydukça kullanıyorum. Bu konuda farklı görüşler var yağlı cilt bile sürekli kullanmalı diye ama ben sevmiyorum ve sürekli kullandığımda da cildim iyi tepki vermiyor.
Nemlendirici konusunda birçok marka denedim fakat anlaşamadık bir türlü. O yüzden ben de çook sevdiğim güneş kremimi kullanıyorum nemlendirici olarak.

Soskin spf50 güneş kremi özellikle neme ihtiyaç duyan ciltler için çok uygun. Çünkü nemlendirmesi çok güzel, kuruyan cildimi anında yatıştırıyor. Benim gibi T bölgesinde yağlanma sorunu yaşayanlar da dışarı çıkarken pudrayla sabitleyip rahatlıkla kullanabilir.
Ben eğer dışarı çıkacaksam mutlaka makyaj altına bu güneş kremini kullanıyorum. Hem yeterli nemi veriyor hem de cildimi güneşten koruyor. Şuana kadar bu kremden kaynaklı bir sivilcelenme veya hassasiyet durumu da yaşamadım. Ve başta bahsettiğim gibi bazen de dışarı çıkmayacak olsam  bile cildim kuruduğunda bu kremi kullanıyorum.

Fiyatı: 75 Tl

Dudak Bakımı:


sivilce-tedavisi-aknetrent-zoretanin-roaccutane-hangi-dudak-gunes-kremi-nemlendirici-kullanilmali-bakim-rutinim
sivilce-tedavisi-aknetrent-zoretanin-roaccutane-hangi-dudak-gunes-kremi-nemlendirici-kullanilmali-bakim-rutinim

Sivilce tedavisinde insanı en çok zorlayan şeylerden biri de dudaklar. Gerçekten aşırı kuruyor, nemlendirici sürmediğimde acıyor ve çok rahatsız edici bi gerginlik hissi oluyor.

Yine çok fazla marka denedim. En çok memnun kaldığım meşhur Blistex Med Plus ve Watsons Menthol oldu. Hatta Watsons'ın Menthol dudak nemlendiricisi Blistexin pabucunu dama attırdı diyebilirim. Nemlendirme olarak bende etkisi birebir aynı. Sadece Menthol kokusuz ve tatsız bir ürün. Fiyatı da Blistex'e göre daha uygun.

Watsons Menthol  Fiyatı: 6.50 (çoğu zaman indirimle 4 liraya düşüyor)
Blistex Med Plus: 11.50

Benim sivilce tedavim süresince kullandığım ürünler bunlardı. Az ama öz ürünler kullandığımı düşünüyorum, rutinimden çok memnunum.
Siz Zoretanin, Roaccutane veya Aknetrent haplarından birini kullandınız mı? Cilt bakım rutininiz nasıldı?

6 yorum :

  1. Bebegim valla cildin nasıl bilmiyorum ama benim yakın arkadasım kullanıyo aynı ilactan en ufak bir tanecik bile cildini cizip kanamasına neden oldu 😞 sen de kendine cok dikkat et en ücra koseleri bile nemlendir anladın sen beni :* insallah daha fazla catlamadan toparlarsın bebek popisi gibi puruzsuz olursun sirinecik😍

    YanıtlaSil
  2. Kayısılı peeling ve blistex benim de favorilerim :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir yazı olmus hemen iyilesirsin sivilcelerden kurtulursun canım:)

    YanıtlaSil
  4. roacutane ve aknetrent kullanmıştım ben de. tüm cildi çok çok iyi nemlendirmek ve güneşten korumak gerek

    YanıtlaSil
  5. bende kayısılı peelingi ve blistexi severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. güneş kremini deneyeceğim nemlendiren bir ürün arayışındayım:)

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...